Serapp11 momm1 canım kaç haftalık şuan ? Erken öğrendiyseniz görmemeniz normal benim 5+6 da alttan bakarak görmüştü.
Nili4321 momm1 benim 3 haftalık falandı öğrendiğimde sonra şükür keseyi gördük sonra bebeği sonra kalp atışını çok şükür
Agg0207 momm1 bende bu hamileligimde çok erken öğrendim kese falan yoktu daha düşün 2-3 haftalik demişti bana doktor beta hcgm 50ydi 😂sonradan gordk herşeyi şimdi 6. Ayimdaym kızım olacak
KaraVeAnnesi55 Benim 5. Haftada mı neydi kese görünmesi 7 de de kalp atışını duydum daha erken seninde :)
Serapp11 momm1 o zaman çok normal hayırlısıyla keseyi bebeği ve kalp atışını duyarsınız inşallah güzel düşünün güzel olsun 🙏🥰 daha çok minnak yani