Annesii23 bsra180623 Anadolu da fümeral hanıma gidiyorum memnunum ama herkes duygu hanımı öneriyo bu kafam karışmadı değil ona mı gitsem diyorum
Eliif98 bsra180623 ben Anadolu’da Merve hanıma gidiyorum duygu hanımla ikisini öneririm fümeral hanıma 4 ayıma kadar gittim memnun kalmadım Merve hanımla bir kez konuşunca eşimde bende net karar verdik Duygu hanımı da çok öneriyorlar çoğu arkadaşım onda doğum yaptı rendevu sıkıntısı oluyor internetten alırsanız sorun yaşamazsınız
Aseer bsra180623 bir arkadaşım ona gitti ama çok sert biri dedi ve bıraktı. Benim de aklımda o vardı ama öyle söylenince gitmedim
bkt_mrcngz Bende Duygu hanıma gidiyorum aşırı tatlı samimi ve ilgili bi doktor. Bana kötüleyen olmuştu kendisini ama hiç alakası yok işinde bence gayet iyi. 37 haftalığım bu güne kadar kendisinden yana bir sıkıntı yaşamadım
zeynepsi Duygu hanıma gidiyorum ama muayeneleri aşırı kısa sürüyor. Verdiğimiz muayene ücretine değmiyor bence bana göre
bkt_mrcngz zeynepsi ben başka doktor da denedim saniyelik bakıp bırakıyodu bebeğin hiç biseyin goremiyoduk verdiği ultrason fotoğrafta da bebek görünmüyodu. Duygu hanım bebeğin yüzünü görene kadar uğraşıyo ve renkli USG de veriyo. Bana göre aldığı ücretin karşılığını hakediyo