Yenibirannee battaniyemkareli normalde yemeklerden once 1 kez yaziyor ama ben yatarken içiyorum midem kotu olmasin diye
mervekorkmazz10 MUSU21 ben 37+3 deyim suan 3.ayda folik asit kestikten sonra basladım ve hep devam et kullanmaya dedi hic kesmedi d vitamini ise hep ekstra kullandım iceriginde olsa bile onu ayrıca verdi bana
Hayatadairanne Ece0909_ merhaba sizde benim gibi elenatal 2 d3 ve demir hapı mı kullandınız 3 ü sizi rahatsız ettiği faydasını gördünüzmü