Kızlar benim 7. Haftada başladı ne çektim ama allahtan annem yakındı orda yiyip içtim ama sürekli çıkardım ilaç verdi ama nede olsa iyi bişi değil diye sabrettim hiçbişi kullanmadım. Şimdi 13+6 dayım 4 gündür çok şükür geçti zaten böyle böyle azalacağını söylemişlerdi.. Ben çok fazla portakal ve kivi tükettim asitli aslında ama bana çok iyi geliyordu Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor Bi süreç biraz sabır 🙏