yagmursdgn Haftamdayim ve 2 parmak aciklik olduğunu soyledi doktorum. Tahmini bir dogum gunu vermedi sizce surec nasil ilerlicek
nerminnn_ yagmursdgn 36+1 de gittim nst de sancılarım 70-80 çıktı 3 cm açıklığım var yat hep dedi ve fitil verdi 3 gün geçti şuanlık birşey yok
Omermomm_ yagmursdgn açılmanız olsun diye özellikle bir şey yaptınız mı peki 37+5 olduk banada daha yeni yumuşamaya başlamış dediler
etkafa Bende 37. Haftadayım hala alttan muayene olmadım umarım gittiğimde benimde açılmam olmuş olur 😏
byz35 36+4 de gittiğimde yumuşama var demişti fitil verdi bu cumartesi bitti 37+3üm şuan 38+2 de sezeryan günü verdi…