Kızlar bisey sorucam ben dün lavaboya girdim idrarımı yaparken hafif kanama gördüm sonra nişan geldi hafif sancı oluyo ama çok abartılacak kadar değil bugün doktora gittim daha 2 haftan var dedi sizin nişanınız geldikten ne kadar süre sonra doğumunuz başladı acaba normal doğum olacak benim