Gunes17 Eş, anne, falan yasaktı. Onlar gerekçeyi koridorda düşersem diye sundular. Yatağa yakın olursam tutunurmuşum. Suniyi bağladılar evet ama ritim nasıl diye 1 saat boyunca gelip bakmadılar, 3 kere oldu bu. Ben o üç saatte gezelesem açılmam olur, çocuk bir an önce gelirdi. En sonunda suniyi öyle artırmışlar ki, 7 cm de bile 2dkdan sık geliyordu sancılar. Doktor geldi kapatın, dedi. Kapattıktan sonra az nefes alırım diye düşünürken, sancılar azalmadı, bir dk bile nefes alamadan üst üste geldi. Çok aralamadan da ıkınma hissi gelince, meğer başı gelmiş çocuğun, apar topar doğum odasına geçtik. İlk nst’den sonra pilates yapmak için çamaşırımı giymiştim, kızdılar, dedim top yere değiyor, kirlidir. Anca o zaman hasta bezi vermeyi akıl ettiler. Zaten bir süre sonra da suyum geldi. Demek boş boş olsa öylece akacak, böyle saçma şey olur mu ya… Çıkartırıyorsa bez taktırmalı. NST’ye bağlayıp, yatan adamın açılmasını zırt bırt kontrol etmek mantıklı değil ki.