Husn-izan Ben Şahap hocada muayene oldum. Öncelikle kadın doğum doktorunuz sizi yeşil kod ile sisteme girecek. Şahap hocaya gittiğinizde randevu saatinde orada olursanız çok güzel detaylı ultrason ve ikili taramanızı yapıyor. Gencecik, çok iyi bir hekim. Kan testi veriyorsunuz o gün karnınız tok olmalı. Sonuçlar için tekrar randevu veriyorlar. Tüm riskleri anlatıyor.