Kizlar 33 haftalik hamileyim. 10 hafta önce kasinti ve safra asit degerlerinden dolayi hamilelik kolestaz tanisi konuldu. 10 haftadir ursoactive diye bi ilac verdiler hem kasintim kesilmisti hemde degerlerim düsmeye baslamisti. Ama dr dedigine göre zaten maksimum doz da ilac veriyoruz baska yapilcak birsey yok dedi, dayancan dedi en az 37 haftalik olana kadar, sonra mecnburen dogumu baslatiriz dedi. Tm dedim ama 3 gündür ne ilac ne vücüt krem hic birseyin faydasi yok cok kötü kasiniyorum durmak imkansiz… bacagim kanadi artik… aynisini yasayan var mi kacinci hafta da bebegi aldilar?