Kızlar 36+4 haftalık hamileyim bebeğim hep aşagıdaydı kilosu da haftasına göre çoktu doğum pozisyonunu almış dedi doktor geçen hafta dün gece kasık bel ağrısı oldu bugün sabahtan beri bel ağrısııı asla durulmuyor ovalatıyorum iyi gelmiyor egzersiz yapıyorum yok geçmiyor dün denize gittim yüzdüm baya yürüyüş yapıyordum genelde plates topu vs sizce bugün doktora gitmelimiyim doğum olma ihtimali nedir fikir verin lütfen