Demet30 bana normal gibi gelmedi ödem var mı bı bakın kendinize birde tansiyonunuzu kontrol edin, sizinki normaldir belki ama bende son 2 ay haftada en az 1-2 kilo alıyordum ve gebelik zehirlenmesi geçirdim tansiyonum falanda yükselmişti ben bilmediğim için normal diye düşündüm doktora da söylemedim, tansiyonunuzu takip etmenizi öneririm birde bu şekilde giderse kilo alımınız doktorunuzu bilgilendirin test yapar ona göre