Kdrtkir Aytan bende bir hafta önce kimyasal gebelik yaşadım bu ay ovulasyon testi kullanıcam bakalım inşallah bende hamile kalırım🙏🏽❤️
GokceGenc petitehatunn cnm bnm ilk 24 cıkmıştı 2 gun snra 48 cıktı tekrar yaptrdık 3 gun snra 96 cıktı doktorum saglıksız oldugunu soyledi bi kaç gun snra gittim tekrar bakıldı 150 olmuştu ztn dahada yukselmedi ve degerlerim dusmeye başlamıştı..
GokceGenc Ayseegull ben dusuk yaptıgım ay hemen kaldım 😊 9 martta kimyasal gebelik yasadım 23 martta tekrar hamile kalmışım 😊 suan 38 haftalıgım 😊