199887 Genital bölge temizliğinizi nasıl yaptınız?Dikislerim daha iyilesmedi kendim alamiyom agdaya gidiyim mi bilemedim?
kadertugrul7 199887 ben yariya kadar jiletle almıştım rahatsiz oluyordum dikislerime deger acilir diye fazla düzenli temizlenememistim korkudan
Minaesra 199887 ben üstten jilet ile temizledim oda hastaneye gideceğim dikişlerimi kontrol ettirmeye onun için yoksa yine almazdım sanırım 🥴 mikrop kapar diye korkuyorum
Rukiyeaktay Canım bence 40 ının çıkmasını bekle ağdaya falan gitme bence. Daha lohusasın mikrop falan kaparsın Allah korusun. Çok rahatsız ediyorsa genital bölgenin jiletle rahatsız etmeyecek kadar üstün körü alıver. Benim fikrim yine de sen bilirsin ☺
199887 Rukiyeaktay jilete tövbe etmiştim düzenli agdaya gidiyordum.Buyumusler sivilce de olmuş jilet tede çok kaşıntı oluyo canım ya
kadertugrul7 199887 dikisleriniz hızlı iyilesirse daha kolay olur işiniz benimki enfeksiyon almıştı pedden dolayi o yuzden biraz gec iyilesmisti
199887 kadertugrul7 enfeksiyon kapinca doktora gitmediniz mi?Benim Dikislerim iki kez dikildi doğum sirasinda tahminimce iyi dikilmedigini dusunuyorum.Gorumcrletim ev işlerimi yaptilar yanimda kaldılar.cuma günü kontrolüm var bakalım ne dicekler inşallah yine açılmamıştır acilmissa tekrar dikilmesi beni mahveder
kadertugrul7 199887 o gun sağlık ocagina gitmistim daha minicik bir yerdi zaten farkettigimde doktor krem vermişti onu kullandim hemen gecirmisti gecirmeseydi eger malesef benimde tekrar dikilcekti o aciyi tekrar yaşama önce krem kullan dedi o kremide hâlâ bulundururum evde cabuk iyilestiriyor