Merhaba hanımlar benim bir arkadaşın ayağında Damar şişliği war ve ameliyat olması lazım diyor doktorlar ama riskliymiş ameliyat girmesi lazımda
Napcağıni bilmiyor ailesi de istemiyor olmasını bende bi size sorayım dedim daha önce yaşayan war mi veya çevresinde yaşan war mi bilgi werirmisinizz