32Annee bende açlık ve tokluk sekerime baktircam bu hafta.dün şeker yüklemesi icin hastendeydim.o çirkin şeyi içtim yarım saat zor dayandım kustum.iptal oldu tabiki test.baska bir gun yapilacakti istemiyorum tekrarlamak dedim.yine icsem yine kuscam midem almiyor o içeceği.millet nasıl dayanıyor bilmiyorum.yani zorlamanin bir alemi yok deyip açlık tokluk testi yaptircam oldu bitti 😊