Ankarali85-6 Cok üzgünüm kızlar beta değerim düşmüş tekrar yükselirmi doktor 2 gün sonra tekrar kan ver dedi.bugun hafif kanamam var 5+0 olmuştuk
naneliseker_ Ankarali85-6 beta kac oldu veya kacti ? Kimyasal dır öyle dediyse üzülmeyin Adet gibi düşünün
Zulalg Ankarali85-6 her şey nasip lütfen üzülme doktorun dediği gibi devam et. Emin ol bazen pamuklara da sarsan giden gidiyor. Ama bu gider tutunmaz diyorsun öyle bir tutunuyor ki şaşıp kalıyorsun. Umarım çok güzel olur her şey senin adına