Meryemeliz27 Merhabalar canlar 30 haftalık gebeyim ama hep bebeğimi paçamın arasında kasıklarımda hissediyorum orda hareketli erken doğum riskim var bebeğimi nasıl yuları çıkartabilirim siz neler yaptınız
Nazlicntr Bende de aynısı var kafası zaten 3.trimesferde aşağıda olur hiçbir sorun yok yukarı çıkmaz ayakları yukarda
Meryemeliz27 Nazlicntr ne bilim altta aşağıda olan bebek güzel rahat gelişmez dar alanda olduğu için diyorlar aklım kaldı
Nazlicntr Meryemeliz27 korkma normal bir şey ben 36 haftalık hamileyim 1 aydır öyle aşağıda kafası kendini hazırlıyor doğuma yavaştan yukarda olursa dönemez bu sefer büyüdüğü için doktorum söyledi bunları
moms3514 Ben 15 haftalığım ama bende hep sol kasığımda hissediyorum hep derken 14.haftadan beri 2.gebeliğim bu ama kasıkda hissetmem biraz tedirgin ediyor çarşamba günü gidicem bakalım ne dicek
Meryemeliz27 moms3514 daha erken bence canım ondan öyle hissetmen normal rahim büyüdükçe oda yukarı çıkacaktır
Mavi12345 Ben 29 haftalık hamileyim hamileliyim başından beri kasıklarımda hissediyorum. Ve bebeğim ayakları aşağı tarafta başı yukarda