Gulnur_0606 Kızlar 27 haftalık hamileyim mide bulantısı tekrar başladı bende ve artık çocuk büyüdüğü için mi bilmiyorum rahim ağrısı oluyor sizde de oluyormuydu
symag Gulnur_0606 evet oluyor. 31 haftaligim. Mide bulantısı için ilaç kullanıyordum bıraktım. Ama tekrarladi. Kusma değil benimki bulantı. Rahim ağrısı da gece yatarken oluyor bel ağrısı . Sabah uyanınca ikiside olmuyor . İlginç