Eliif98 Bebek Bezi için marka ve model ne kullanıyorsunuz veya ne alacaksınız doğuma bilgi verirmisiiniiiz 🤍🥹
ArvenMom Eliif98 prima premium care kullanıyorum doğduğundan bu yana 2 numaraya geçtik çokta memnunuz sıfır pişik krem kullanmama gerek kalmıyo