dolunay_6 HaticeGkta inşallah sağlığınıza kavuşursunuz bir an önce sağ salim kucağınıza almışsınız bundan büyük bi şükür yok gerisi geçer ağrılar acılar rabbim şifa versin
Aybuke5 dolunay_6 inŞAllah tam zamanında gelir sağlıklıca sancı nasıl oluyo peki hani nasıl sancı geldiğini anladınız doktora gittiniz
dolunay_6 Aybuke5 inşallah teşekkür ederim benim 15 gün önce başladı bende doğum sancısı olduğunu bilmiyordum hafif başladı önce arada bıçak saplanır gibi ince bi sızı geçiyo gibiydi sonra oldukça çoğaldı yürüyemez hale gelmiştim şimdi ağrının sancı ağrısı olduğunu hissedebiliyorum
dolunay_6 Zeliha66 evet seni çok iyi anlıyorum bende tüp bebek yaptırdım çok zor günler geçirdim ama herşeyden önemlisi ister istemez tedirgin oluyoruz ama biraz daha rahat olmaya çalışmak inşallah sağ salim kucağına alrsın bebeğini
Zeliha66 dolunay_6 rabbim hayırlısını nasip etsin bizde yavrularımızı zamanında kucagınıza alırız inşallah🙇♀️ bugün nasılsın sancın agrın var mı?
Aybuke5 dolunay_6 ya benimde kasıklarkmda ağrı var daha 17 haftalığım bende yürüyemez hale gelmiştim doktor bişey Yok dedi herşey yolunda dedi ondan sordum
Aybuke5 dolunay_6 o yüzden sancıyı sordum benim Öyle bişey olsaydı doktor ultrasonla anlardı herhalde
dolunay_6 Aybuke5 doktorunuz ultrason muayenesinden sonra zaten şüphelenirse nst ye bağlardı ama sizin daha çok büyüme ağrısı olabilir yine de ağrı çok olursa doktorunuza hemen gidersiniz
dolunay_6 Zeliha66 amin inşallah benim bugün düne göre ilaçların da faydasını gördüm sanırım daha az arada geliyor devamlı değil dinleniyorum Sen nasılsın ağrın falan varmı ?
Aybuke5 dolunay_6 gitmiştim korktum çünkü ama bi sorun olmadığını söylemişti ama insan yinede korkuyo
Zeliha66 dolunay_6 inşallah tamamiyle gecer canim. Benimde sag taraf kasıgım sag taraf belim sag taraf bacagimda bi agri var neden kaynaklaniyo bilmiyorum. Doktoru arayip sorsammi diye düsünüyorum
dolunay_6 Aybuke5 evet tedirginlik ister istemez oluyo elimizde değil sadece bilinçli davranmak önemli değişiklik olduğunda günlük rutin dışında doktora sormakta fayda var
dolunay_6 Zeliha66 kalsiyum eksikliği olabilir veriyor doktorlar destekleyiciler çok rahatsız edici şekildeyse ara istersen
dolunay_6 Zeliha66 kalsiyum eksikliği varsa destek almalısın benimde şimdi tehlikeli dönem 3 e çıkardı kalsiyum eksikliği önemli