Merhabalar herkese🌸 Ne kadar sürede bir doktora gidiyorsunuz? Ben 4 haftada 1 gidiyorum ama çoook uzun geliyor. Bazen karnım ağrıyor, bağırsaklarım bozuluyor afedersiniz, acaba bişey mi oluyor diye hep endişe halindeyim. Bu hamilelik evhamı mı yoksa randevuyu bekleden gitmek mi lazım?