rabiaa2727 bugun doktora gittim 7 haftalık 1 gün bebegın kalp atısı başlamamış sizde ilk kalp atısını nezaman duydunuz
Belginylmz rabiaa2727 5+5 Ken kalp atışını duydum bnce korkmayın duyarsinjz geç dollenmeyle alakalı olabilir bekleyin 8 9 haftalarda duyan bile oluyo
Elif_111 rabiaa2727 bende sizin gibiyim şu an geçen hafta gittim 6+4dü ozaman duyamamıştım yarın tekrar gidecem içimde sürekli endişeler var
rabiaa2727 Belginylmz kesemde hiçbirseyde cok sukur sorun yok 7+1 bugun kalp atısı bugun baslaması gerek dedi sizce kötü bir durum var mıdır siz nasıl yaptınız nasıl ögrendiniz kendimi kötü hissediyorum
Belginylmz rabiaa2727 ben 4+5 Ken doktoria gttim sadece ozman keseyi görmüştüm içi boş demişti ama dış gebekik değil fekan dedisonra gün werdi tekrar gttim 5+5 Ken hem kese doldu hem kalp atışını duydum daha erken korkmayın bnce bidaki gidişinde duyarsiniz geç duyanda war
Musemma06 rabiaa2727 ben 8+3 de duydum canım hiç korkma doktor bana da boş gebelik şuan görmemiz gerekiyor felan demişti ben bekledim çok şükür duydum
Ilba_34 Her bebeğin gelişimi farklı kimseyi referans almamalısın kendini üzersin sadece ben 8+4 haftalıkken duymuştum o yüzden keyfini hiç bozma bebeğinin de buna ihtiyacı var ☺️
e_blue_sky_a rabiaa2727 bebek de gözükmüyordur. Geç gözükür. Bebek gözükse ama kalbi atmasa hiçbir doktor bekletmez. Geç döllenme olabiliyor bebek Geç gözüküyor rahat ol