Byznr91 Bu raporu ikiz gebeler illa 30. Haftada mı almak zorunda 31 de falan alsak kesinti olur ki devlete randevu ozamana buldum
ggelen Byznr91 normalde 32+0 da alınıyor çalışamaz raporu çoğul gebelikte 15 gün daha erken alınabiliyor dediğiniz gibi 30. Haftaya denk geliyor ama ne kadar geç alırsanız o kadar kesiyor rapor parasını
Byznr91 ggelen yani ikiz gebeyim diye illa 30. Haftada mı almam gerekiyor tek gebeler gibi 32. Alsam olmaz mı
Byznr91 Mewosss normal gebelikte 32 de rapor alınmazsa o almadığın günlerin parasını alamıyorsunuz normalde. İkizdede 30. Haftada rapor alınıyor ama ben 32 de alsam kesinti olur mu paradan acaba