Smyrazkl Ymr06 9 haftayı geçiyoruz 🙋♀️gebelik testim pozitf cıkınca hemen kan verdim hcg 2357 ile keseyi 4-5 haftalıkken gördük 7.haftada da kalbi duyduk cok şükür 🙏
delidolubiranneadayi Bence biraz bekle canım, ara ara beta değerine baktir. Ben 178.5 la doktora gittim keseyi görmek için 10 gün sonra kalp atışı görmek için de haftaya salı çağırdı😂 bekle bekleee aaaa ama yeter oluyor insan😂
Ymr06 delidolubiranneadayi Ay gerçekten günler geçmiyor bir kalp atışını duysaydık rahatlayacağim 😂 2 kere bakıldı betaya 3.yu istedi ama yaptirasim yok direk haftaya felan kese için gitsem 😂
Ymr06 Livanur22 Oo maşallah çok yüksek çıkmış ikizde olabilirr 🤩 son adet tarihinden hesaplanır haftan canım ne zamandı
Amigurumi Ayy hepinizin adına çok sevindim rabbim sağlıklı gebelik yaşamayı güzel doğum hikayesi ile tamamlayıp sağlıklı güzel bahtlı evlat yetiştirmeyi nasip etsin hepinize . Bana da dua edin bende çok istiyorum 🤲🏻
Ymr06 Amigurumi Amin inşalla Amigurumi Amin inşallah ederiz tabii ki canım,bende tüp bebek annesiyim beklemeyi çok iyi bilenlerdenim😔🤲🏻