Kızlar 6. Ayda gece beslenmesini azaltıp bırakmayı düşünüyorum. Emzik kullanmıyor kızım ve gece açıktığı için değil de daha çok emme hissi ve geri uykuya dalmak için istiyor.
Uyku eğitimi de vermek istiyorum şuan benim yanımda uyuyor yatak bariyeri aldık ama yine hazır hissettiğinde ilerki aylarda kendi yatağında yatsın istiyorum. Tecrübelerinize ihtiyaç var anlatırsanız çok mutlu olurum🥰