Beyaz0172 Bir bilgim yok ama ben de merak ediyorum ama benim haftam daha düşük 6+2 de en son ultrason yine de oluyor mu
Merveeemsiii dolunayes https://www.hizliresim.com/544z392 benim kesemi de yorumlar misin :))
tatlibebegim_ dolunayes benimkinede bakar mısın keseyee daha içinde bebek yok pazartesi kalp atışlarını dinliycez inşallah 🫶🏻 Anne: 25.07.2001 Baba:17.09.1993 Sat:30.07.2023 İlk beta 36
Dolphin16 minik_kurabiyeee ben 6 haftalık yılı kese görmüştüm sonra bir daha ultrasona giremedim yurt dışında Türkiye’ye geldim bu gün girdim 11 haftalık olmuş ilk defa bu gün kalp atışını duydum
anneoluyoruuumm16 Dolphin16 demedi deme bak kesin kız bence. Benim bebeğin keseside aynı böyle kizimizi bekliyoruz
Dolphin16 anneoluyoruuumm16 inşallah cnm gönlümden geçen kız 7 yaşında bi oğlum var bende şimdi kız olsun istiyorum . Allahım sağlıklı hayırlı evlat versin ilk başta tabi .
minik_kurabiyeee Dolphin16 hayırlısı olsun gönlünüzden de ne geçiyorsa Rabbim onu nasip etsin inşallah 🥰