Panda09 Kızlar doğumuma son 10 gün kaldı artık nefes alamıyorum ve bebek nefesimi kesiyor ne yapmam lazım yardımcı olur musun sanki nefessizlikten ölecek gibiyim tuvalete çok sık başladım büyük abdest konusunda sürekli gitmek istiyorum normal mi acil döner misiniz ? Ağlayacağım artık. 🥹🥹🥹🥹
Ahuevren06 Bende de sürekli sıkışma nefes darlığı oluyordu, doktorumun yönlendirmesiyle kalp doktoruna gittim ve çarpıntı ilacına başlattılar. Çocukluktan kalma kalbimde rahatsızlık varmış hamilelikte ortaya çıkmış. Bence sizde gözükün.