Kızlar bugün doktor kontrolüne geldim haftam geçtiği için sancım ve açılma olmadığı için doktor sezeryan olmam gerektiğine karar kıldı. Bebekte sıkıntıya girmesin diye 6 saat aç kalmam gerekiyormuş sezeryan için bugün 5 gibi sezeryan olacağım lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🤲🏻