MonicaGeller benim de bi sıkıntım yok hamilelikle ilgili çok şükür ama araştırdım giden arkadaşlarım da var kaygı bozukluğuma iyi gelir diye gürcan beyi tercih ettim. Gereksiz panik yapmıyo gayrt sakin ama duyduğum kadarıyla bi sıkıntı bi risk gördüğünde de baya üstünde durup aileyi yeterince bilgilendiriyomuş. Ben çok memnunum doğumumu da onda yapıcam Allah nasip ederse. Sadece randevu bulmanız biraz zor olabilir bazen bi buçuk aya kadar randevu yok