Merhabalar, 12+1 gebelikte ikili tarama testine girdim, herşey normal ancak ense kalınlığı 4mm dedi doktor. Üç ayrı doktor gezdim ve siraydi 4 ve 3.6 dediler. Burun var miğde güzel beyin güzel eğer bunlar olmasaydı direk down derdim dedi hatta en son doktorum. Amniyosentez yaptırmak istemiyorum direk fetal DNA düşünüyoruz ancak böyle birşeye şahit olup sonra düzelen oldu mu bilgisi olan varmı acaba?