Aylinsevim Aslhna bence alakası yok ya çok gördüm ben kız çocuğu olupta 41 haftalik 40 haftalik doguran 🤷♀️ çocuk kendini ne zaman hazır hissederse o zaman olur
Gurbet_krdmn Aslhna 39.haftadayım erkek hiç gelesi yok gibi son 9 günüm kaldı gelmezse suni sancı verecekler çok korkuyorum dua edin lütfen 🙏
Alposannesi14_ Aslhna oğlum 37+3 de geldi, 31 haftadan beri erken doğum riskim vardı, hiç belli olmuyor kuzum
Gurbet_krdmn Cigdembebisim1 yaaa 😍😍 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 💙 artık zaman geçmiyor 1 gün 3 gün gibi geliyor bana 🥰
Aylinsevim Aslhna alakası yok kuzum ya kaç milyon insan var 41 haftada kız çocuğu doğuyor bu çocuğun hazırlanmasıyla alakalı Bi durum zamani gelince geliyorlar
anneoluyoruuumm16 Aslhna valla normal doğum bekledi komşum 42 haftada doğurdu tam 😄 hatta doktor artık bugünde gelmezse sezaryen yapacaz dediği için kadını yürüttük koşturduk normal doğum başlasın diye
senoski Aslhna kesinlikle böyle bir şey yok bence bugün doktorumla da aynı şeyi konuştuk güya kızlar erken gelir diyolar erkekler geç😂
TuqbaArslan Aslhna genelde böyle diyorlar ama karışık bence zamanı ne zamansa kiz erkek farketmiyor doguyor