Tbayram vajinal doğumdu, yani üzerinden çok zaman geçti hatırlamıyorum ama karnım gebeyken çok şiş değildi iç karın hacmim genişti, doğumdan hemen sonra hafif şişlik gibi vardı ama 5. Ayda bir şey kalmadığını hatırlıyorum düzdü tabi bu kaçıncı ayda tam geçti bilmiyorum