Selam kızlar doğumuma 2 ay kaldı artık son kalan eksikleri tamamlıyorum. Puset örtüsü hakkında bir sürü şey duyuyorum. Doktorların çoğu önermiyor bebek havasız kalıyor diye. Bende almanyada yaşıyorum buralar genelde hep soğuk oluyor. Yani alırsam isimli yaptıracağım bu yüzden şimdi sipariş vermeliyim ki yetişsin. Bilmiyorum alsam mı almasam mı. Sizin görüşleriniz neler, siz aldınız mı?