Tetanoz yaptırmayan veya yaptırıp çok ağrılı gecen var mi 😔 daha once yaptırmıştım 2021 yılında 1 ay kol ağrısı çektim. Simdi 2.doz icin bana bıraktılar yaptirmayabilirsin dediler ama ne yapcam bilmiyorum hem ağrıdan korkuyorum hemde yaptirmazsam sıkıntı olur mu diye korkuyorum