gizemnr98 Kızlar bat 24-25-26 temmuz olupta test yapan pozitif gören var mı çok mu erken bilmiyorum test yaptım negatif nedir sizlerde durum
2oglus gizemnr98 bat 22 ama bir gün geç yumurtlama gördüm testte o yüzden 23 ama ne belirti var ne de başka bir şey 😃 bekliyorum test yapmicam en erken cuma yapmayı düşünüyorum hakkımızda hayırlısı olsun ☺️ rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
gizemnr98 @“2oglus”# 2oglus ben 8 temmuz yumurtlama gördüm ama bir önceki hamileliğimde yumurtlamadan 10 gün sonra testte silik çizgiyi görmüştüm o yüzden test yaptım ama negatif şuan Umarım güzel haberler alırız bu ay 😊
2oglus gizemnr98 bende 9temmuzda yumurtlama gördüm ertesi gün siliklesti daha test için erken seninde daha 10gun olmamış bir kaç gün daha bekle 😃