Kızlar hiç açılmam sancım yok Ama 37 haftalik Doğum kararı alındı ve ilk dogumum olacağı için normal dogum düşünüldü oncelik olarak ilk başta suni sancidan önce vajinaya sonta takılması ve sanki bebegin başının oradaymış gibi baskı yaparak açılması saglancak sonra belli bir acikliktan sonra o düşer sonra kendi kasilmalarinla dahada açılırsa açılır olmazsa bu seferde suni veririz dendi ilk defa duydum bunu yaşayan varmi yarın sabah olcak işlem 🥹