damlaguneyerii
Söylediğiniz ağrı "küme tipi baş ağrısı"na benziyor ama bu kadar uzun sürmez genelde. Gebelikten dolayı ilaç kullanamıyorsunuz tabii. Küme tipi baş ağrısına oksijen iyi gelir. Eve küçük bir oksijen tüpü alıp deneyebilirsiniz. Gebelik açısından hiçbir zararı yok. Fayda görürseniz ne güzel olur 😊
Ben de doktorum bu arada.