Alprslnbal benim bebişim de 35 haftalık doğdu şuan daha altı günlük 😇 ben de başlarda anlamadım niye huzursuz oluyor diye ama meğerse gaz çıkarmak için memeyi bırakıp ağlıyormuş. Emerken mızmızlanınca ara veriyorum gaz çıkarıyorum, temizse bile altını açıyorum kendine gelsin diye hava sıcak olduğu için memede terliyor bırakmak istiyorz, yoruluyor, bu arada serinlemiş de oluyor. Sonra tekrar emziriyorum. Biraz sabır gerektiriyor özellikle geceleri zor oluyor. Belki gündüz bu şekilde yapıp gece biberon verirsiniz gece yorgun olup sabredemezseniz kendinizi de yıpratmayın. Benim bebiş bu yüzden huysuzmuş, sizinki neden yapıyor anlamaya çalışın birkaç şey deneyin. Belki yoruluyor belki terliyor belki gazı var 🤷🏻♀️ Ama denemekten vazgeçmeyin biberona alışırsa sizi bırakır bence de