Kızlar ben çam ve sakurada doğum yaptım sorularınız varsa alabilirim ben kendi doğum hikayemi anlatayım benim sancım vardı gece başladı acile gittik 34 haftalıktım 3 cm açılmam vardı yatış verdiler ağrı kesici serumlar verdiler hemen ciğer geliştirici vuruldu sonra kanamam başladı doğum olmasın diye çok uğraştılar malesef sancılarım arttı ikinci günde açılmam da 6 cm oldu doğuma almaya karar verdiler biraz yüyrüyüş yaptım duş aldım iki saate açılmam 9 cm oldu muayeneye geldiklerinde bebeğin başını fark ettiler suyumu patlattı doktor ikinci ıkınmamda bebeğim doğdu kesik dikiş yok çok şükür tedbir amaçlı yoğun bakıma alındı bebeğim bir hafta durumu iyi şuan çok şükür yanımda hastane çok ilgiliydi doktorlar dört doktor doğuma giriyo yanında ebeler asistanlar epey kalabalıktı ve çok kibardı doktorlar doğumu doktorlar yapıyo ebeler değil çok anlayışlıydılar hemşireler de öyle korktuğum gibi olmadı bi daha doğum yapcak olsam yine giderdim ben özele gidiyodum özelde böyle muamele görmedim çok ilgiliydiler çok memnun kaldım bu da benim doğum hikayem allah herkese kolay doğumlar nasip etsin herkes yavrusunu sağlıcakla kucağına alsın 😇🙏🥰