Kızlar dün gece hiçbir sıkıntım ağrım yoktu 6 haftalık olduk bugün sabah peçeteye hafif bi kanamam geldi acile gittim az bi kalp atışı var yükselebilirde düşebilirde dedi doktor düşük önleyivi iğne verdi ve progesteron fitili bir kere kullanıyodum sabah akşam kullanmamı söyledi kanamam durur kalp atışı ilerler inşallah benm gibi olan varmı iğneyi tek seferlik verdi 27 sinde kontrole çağırdı