cookiemonsterr Kızlar uyandığımdan beri sanki adet olmuşum gibi belim kasıklarım ağrıyor afedersiniz bikini bölgeme bile ağrı giriyor gibi oluyor bu sancı mı nasıl anlayabilirim ? 37+4 haftalığım
Minis122 cookiemonsterr duzenli ve siddetliyse cnm bi doktora gorun nts cekmeden bilemeSin benim 37+1 haftadiyim bugun kontrolum vardi duzenli kasilmam cikti bebegim toplaniyor ve kasik bolgeme asiri baski gibi. Kadilma geliyordu. Bir iki sikayetde olunca doguma aliyor bugun
cookiemonsterr cookiemonsterr bir de bebek normalde hep sağ tarafta toplanırdı şimdi sol tarafta ağrılı toplanıyor
Medine_yasar05 cookiemonsterr bende 35 haftalık oldum benimde sol kasığımda bir ağrı var saat sabah 7 den beri böyle bıçak saplanmış gibi ayağa bile kalkamıyorum zorlayıncada belime atıyor sanki eski sezaryan yerim açılacak gibi ağrısı var
Minis122 cookiemonsterr dk turun isterseniz bende duzenini pek anlamadim kendimin ama sık sik kasilmam geliyordu. Ntsde duzenli cikmis dedi doktorum benim bebektr sagda toplaniyordu hep kasilma oldugunda sol tarafta hosediyorum
Medine_yasar05 cookiemonsterr düzenli cnm zaten 33 -34-haftalarda nts de sancım çıktı ama bugün duramıyorum sancidan hiç geçmiyor eşimi arasam işe gitigi için nasıl olur bilmiyorum çok korkuyor erken doğacak diye yarın da kontrolüm var inşallah dayanacam yarına kadar
cookiemonsterr Medine_yasar05 yaa sağlıkla zamanında kucağına alırsın inşallah canım Allah yardımcın olsun 🙏🏻
Medine_yasar05 cookiemonsterr teşekkür ederim cnm Allah kimseyi Darda bırakmasın kimsenin kucağını boş bırakmasın