minikpandaaa Merhaba 9+5 teyim. 2 gündür belirtilerimin kaybolduğunu düşünüyorum. Kese dışı kanama alanım mevcuttu. En son 1 hafta önce gittiğimde her şey yolundaydı. Kanama alanı 7 mm’e kadar düşmüştü. Göğüs şişkinliği gibi belirtilerin azalması normal mi?
Razee minikpandaaa benimde belirtilerim hafifledi göğüslerim taşıyamayacak kadar ağrılı ve şişti ama artık hassasiyeti kaybolmaya başladı hamileliğimi öğrendiğimden beri adet sancısı şeklinde ağrılar çekiyordum gün boyu o da artık minimum seviyede ama sizde kanama alanı olduğunu söylüyorsunuz o yüzden bişey demek istemiyorum ama normal olduğunu düşünüyorum
tazeanne___ minikpandaaa canım o hassasiyetlere hiç takılma benimde öyleydi bi bakıyosun çok hassaslaşmış bi bakıyosun geçmiş her zaman güzel şeyler düşün ☺️ Sağlıkla kavuş bebeğine ♥️
minikpandaaa Razee teşekkür ederim cevabınız için. Sizin kaçıncı haftada belirtileriniz azaldı? Şuan kaçıncı haftadasınız?
minikpandaaa tazeanne___ risk olduğu için en ufak bir şeyde endişeleniyorum maalesef. Çok teşekkür ederim 🙏🏽