Anonimkup Merhaba kızlar, ikili tarama yaptırdık bugün doktor ense ense kalınlığı 2.2 biraz fazla dedi bizi de korkuttu tarama sonucu çıkmadı henüz ama bizim gibi olan var mıdır. Moralim bozuldu