5melekannesi hayır bana kimse bir şey söylemedi eeken doğum yaptigim icin ilcedeki doktorum yapmadi ameliyati sehir hastanesine sevk ettiler sacma sapan doktor yapti doğumu. Ameliyattan 10 gün sonra kontrole gittigimde erken doğum yapma sebebimi sordum onu kimse bilemez dedi.
40 gün sonra neden tekrar kontrol oluyor ki