assliaslan Kızlar merhaba, 8 haftalık gebeyim kahverengi lekelenmelerim kesilmedi sürekli geliyor ama az az doktorum da olacak demişti ama tedirgin oluyorum kötü bir durum var mıdır lütfen destek rica ediyorum
mbs44_16 assliaslan benim de 6. Haftadayken yaklasik 1 hafta lekelenme sürmüştü suan 10. Haftadayim o zamandan beri progesteron kullaniyorum
Lindam06 assliaslan ben hamileliğimi kahverengi lekelenmeyle öğrendim şuan 10+3 üm. Kahveden pempeye pembeden kırmızıya ne renk varsa hepsini hala daha yaşıyorum canım. Dün kıpkırmızı kanama yaşadım bugunde peçete silimi kadar devam ediyor. Benim sebebim plesentam aşağıda kalmış. Kahverengi de hiç endişe etme yat dinlen eğilip bükülme 2.rafa bile uzanma cok yurume yavaş yavaş işini yap. Yani yaşanıcaksa hersey yaşanıyor önemli olan bizlerin ne kadar dikkat ettiği :) Rabbim sağlıkla kucağımıza versin bebeklerimizi.
Civciv53 assliaslan benimde 5. Haftada başladı yaklaşık 20 gün sürdü canım kahverengi leke bir türlü bitmek bilmedi progestan kullandım fitil olarak sabah akşam. Doktor ilişkiyi yasakladı birde çok yatma biraz gez ev içinde dedi. Çnkü siyah akıntım oluyordu oda içerde kalmış eski kan oluyormuş. İçini ferah tut canım kanama alanı görmediyse kahverengi leke korkulacak bir durum değil.
Nili4321 assliaslan ben hamile kaldığımdan beri kahverengi pembe kırmızı ne renk ararsanız artık lekelenmeler oluyor. Protestan kullanıyorum günde 3 kez. Arada bir kırmızı kanama olduğunda da fazlaysa iğne kullanıyorum çok korkutuyor ama Allah’a şükür her gittiğimde bebekte kesede kalp atışında hiç bir sorun olmuyor. Bi tek bu içimi rahatlatıyor. 13 haftalık olduk daha dun kırmızı kanama oldu biraz gidip iğne yaptırdım. Eğer bebeğiniz sağlıklı ve doktorunuz sorun yok diyorsa hiç korkmayın :)
Lindam06 Nili4321 bana hiç kimse iğne yapmıyor dün kırmızı kanama ile acile gittim yatış dedi ama progesteron vericem başka bişi yok dedi. Ne gerek var dedim ozaman hastane kokusu cekmeye. O kadar şaşırıyorumki böyle duyunca bile çevremden kırmızı kanamam oldu iğne verdiler. Eee hani bana diyıp çoçuk gibi ağzım açık kalıyor. Benim sorunum plesentam aşağıdaymış.
assliaslan Nili4321 bebeğim sağlıklı kalp atışlarını duydum ama aradan zaman geçti panik oldum yaşıyor mu acaba kalbi atıyor mu sürekli düşünüyorum stresten.
Nili4321 Lindam06 benim daha önceden bir gebeliğim oldu beta hcg düzenli yükselmediği için kürtaj yapıldı ve gebelik sonlandırıldı. Bu da düşük olarak geçiyor. Daha önceden düşüğü olanlara veriliyor diye biliyorum.
Lindam06 Nili4321 ben 4 tane düşük yaptım iki kürtaj ikisi evde. Kan pıhtılaşması var onun için iğne kullanıyorum kendi doktorum 7nhaftalıkken bir tane iğne vermişti sadece ama cok yakan bir iğneydi
Nili4321 Lindam06 evet kullandığımız Protestanın iğne hali. İğnenin adı proluton. Fena yakıyor ama ilkinde. 2. İğneden sonra neredeyse hiç acımadı. Size bu kadar düşük geçmişine rağmen neden iğne vermiyorlar onu anlamadım 😳
Lindam06 Nili4321 bende bunu anlamıyorum zaten sorduğumda da progesteron kullanoyorsunuz zaten diyorlar. Tartışsan sağlıkçı haklı sen suclusun. İnşallah bu sefer sağlıkla kucağımıza alırız.
Nili4321 Lindam06 zaten Allah ne diyim kötü olanları bildiği gibi yapsın diğer gebeliğimde başıma gelmeyen kalmadı onlar yüzünden
assliaslan Civciv53 evet kanama alanı görmedi ama olmayacağı anlamına gelmiyor diye okumuştum. Yazdım doktoruma tekrar bakalım nasıl kullanmam gerekiyor söylersin ona göre devam edicem