Dilara_erc1 Selm kizlar anne üzüldügünde stress yaptiginda agladiginda bebekde hissediyormu acaba? Ben nezaman kötü bir gün gecirsem vicudumun her yeri agrimaya basliyor bacaklarim belim kasiklarim dün doktorumla konustum vitamin serumu taktir iyi gelir dedi öyle yaptim biraz daha iyiiym sizlerde nasil gidiyo
Youngmotherr Dilara_erc1 bebeğiniz hissetmeyecek de kim hissedecek 🫣 annenin stresi bazen doğmadan bebeğe de geçebiliyormuş
Dynbfofrt Dilara_erc1 hissetmez mi hele doğduktan sonra o stresle doğuyor sürekli ağlama krizleri siz siz olun kafaya hiç bir şey takmayın bebek doğduktan sonra ağlayan huzursuz bşr bebeğe bakmak inanın çok çok çok zor
Mutluemos Dynbfofrt vallaha o zaman benim bebeğim kolik olacak hamileyken ağlama krizleri çok yaşadım çünkü. …..
Dynbfofrt Mutluemos söylemesi kolay inanın canınızdan can veriyorsunuz psikolojik olarak bitiyorsunuz sakin bir gebelik sakin bir bebek
Ceyocey Evet hatta bu kadar etkilediğini tahmin etmiyordum. Geçen gün kontrolüm vardı. Nst ye bağlıydım.Doktorum belki ani sezaryen olabilir diyince ben tabi panik stres ağlama, bebeğin kalp atışları 130 dan 170 e çıktı birden o zaman dank etti
Mutluemos Dynbfofrt söylemesi gerçekten çok kolay hani derler ya hamilelik ve lohusalik da yapılan unutulmaz bende kolay kolay unutmamm.
Dynbfofrt Mutluemos amaaaan bu kocalar😂 bebeğm bir yaşını geçti hala değişik hamileliğimde de böyle beni deli ediyordu hala deli ediyor kendi başıma bşr odada byüttüm resmen kzım o yüzden kolikti hiç susmadan 1yılda 10yıl yaşlandm
Mutluemos Dynbfofrt benim kocam değil ki kocamla sorunum olsa boşardım benim kaynanam görümcem resmen burnumdan getirdi evliligimi çocuğun olmaz dediler olunca niye oldu dediler çocuğuma sma şüphe tanısı konuldu sen hastasın çocuk senden hastalık almış bizde öyle bir şey yok dediler aldır dediler neler demediler ki Allah hakkımı yerde de gökte de alsın onlardan çok ağladım inan çok.
Dynbfofrt Mutluemos valla kaynana görümce sıkıntı olsa onlara çok güzel lafını veririm kimse benim keyfimden daha değerli değil o konuda dilimi çekmem asla. Ama işte bizde de koca sorunsalı😂
pandasever Mutluemos ne kadar cahil terbiyesiz insanlar. Kınadığını yaşamadan ölmez kimse. O cahillere söyleyin hem anne hem bebek taşıyıcı ise Bebek hasta olurmuş. Hemen size kusur bulmasınlar
Mutluemos pandasever benim eşim taşıyıcı ben sağlıklıyım. Bunu dememe rağmen bebeği aldır diyip durdu tavrımızı koyunca da yalancı oldum Allah sorsun hakkımı anlatamam neler neler yaptıklarını hamileyim oraya gidiyordum görümcem mutfak kapısını kilitliyor sanki girip ne yapacaz birde ayıptır söylemesi oraya gidince de elimiz kolumuz dolu gidiyoruz maaşlı aylikli insanlarız çok şükür bir yerine 5 alıp götürüyoruz buna rağmen sanki onların maliymis gibi götürdüğümüzü vermedi çok aç kaldım orada neler neler yaşadım ağladım ezan okunuyor içim yanıyor Allah biliyor ne çektiğimi yine sustum