Selam kızlar dünden beri belimde ağrım var dün acile gittim 30a vuran düzenli sancım ve 1cm açıklığım var bı serum takıldı eve döndüm. Ara ara toplanıyor karnım sertleşiyor ve ağrım belime vuruyor düzenli değil ama devamlı oluyor. Böyle olunca doğum yakın mıdır? Başına gelen var mı 🤔