Alyamomm Kızlar dün acile gidip beta baktiracaktim doktor sezaryene girmiş iki saat boyunca dışarda o kadar hasta bekledik çoğu hamile kanaması var düşünün acilde doktor yok ne zaman gelecegini soran bı hastayi terslediler doktor geldiğinde içeri çağırdı muayene falan etmedi kan vermek istiyordum randevu al poliklinige git dedi sancım var basım donuyo günüm geçiyo dedim test yap dedi yaptım diyince de o zaman gebe değilsin dedi ya geç döllenme diye bişey var birde doktor olmuş yemin ederim zorla delirtiyolar insanı işini düzgün yapmayacaksan ne diye doktor oluyosun
sacmalamakizim Alyamomm Kusura bakmayın doktoru biraz hakli gördüm, sizde demişsiniz kanaması olanlar varmış onlar daha acil, ama sizin ki acillik bir durum değil.
Espaz Alyamomm doktor u haklı gördüm hangi biriyle ilgilensin hele ki başım dönüyor hamile miyim diyenle sabahı bekleyin bi zahmet komik bir durum👍🏻onlar öncelik sırasına göre koymuştur sıraya binbir türlü hasta geliyor ve tek başınaysa ne yapsın sorun dr da mı sanmıyorum
Alyamomm sacmalamakizim hatta birlikte çıktık kanaması olan hastayla o da bı daha asla buraya gelmem diyodu
Ozge56 Alyamomm tabikide yok çok şey söylemek isterim ama söylemek istemiyorum. Devlet hastanesi ne gibi insanlar geliyor biliyormusun 50 çeşit insan geliyor o doktorlar bıkıyor artık aslında onlarda hak vermek gerek ben hak veriyorum ama insan mağdur olunca sende haklı oluyorsun. Birde gece acilde beta bakılmıyor günüm geçti diye sana doğru demiş poliklinik randevu al diye. Ama diyer hastalara yapılan muameleyi bilemem. Doktor sezeryana girmiş beklemeniz çok normal. Orası özel hastane değil çok ilgi beklenmez. Özel hastaneye git ver 500 600 tl acil girişi 4 tane hemşire başında bekliyor sen yeterki doktor işte evinden geliyor. Ben devleti tercih etmiyorum birsey yaşadım eşim tövbe etti o gündür devlet hastane fobim oluştu. Kendini üzme boşuna derim bosver gidip şikayet etsen bile devlet doktorlarına birsey olmuyor.
Alyamomm sacmalamakizim canım randevu bulunmuyo ki Suriyelilerden gerçekten doktorların kapısının önünde resmen kuyruk gibiler kendi ülkemizde ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyoruz zorla özele gitmeye itiyolar ozeller olmuş bı dünya para ne yapsın bu insanlar
Alyamomm Ozge56 canım kadın doğum acili sonuçta geçen defa sancım çok vardı gittigimde ultrason cihamiz yol diyip başka bı hastaneye gönderdiler beni o halde ayakta bile duramiyodum cihazınız yok doktorunuz yok nasıl hastane peki bu
minikmelegim_ Alyamomm kan testini ilk olarak sağlık ocağında yaptırmanızı tavsiye ederim. Gecikme olunca ve belirti de olunca sağlık ocağı hemen yapıyor
Ozge56 Alyamomm sağlık bakanlığını arayıp şikayet edeceksin canim. Sizin kadindogum doktorun o hastanede değil mi
__mom1 Ozge56 sağlık bakanlığı buna bir şey yapmazki gece yarısı gebelik testi için acile gitmekte hasta haklı olmuyor maalesef.
Alyamomm Espaz verdiği tepkiden bahsediyorum düzgün bı şekilde konusabilir suratimiza bakmadan test yaptım çıkmadı ama günüm geçiyo dedim o zaman gebe değilsindir diyip yolladı gebeliği testte çıkmayıp kanda çıkan var yani bu saçma tavır açıkçası sinirlendiriyor ya da ilk kan vermek istiyorum dediğimde hemşire de diyebilirdi poliklinige randevu alın diye boşu boşuna iki saat beklemezdim üstelik burda post açıp sordum acildem baktırabilirsin dediler o yüzden gittim zaten
Alizee Alyamomm diğer hastalara böyle davranması hoş olmamış gerçekten, ama o karmaşada sizin talebiniz de bir az şımarıklık olmuş sanki. O an hamile olduğunuzu bilseniz, ve ya 12 saat sonra bilseniz ne değişecek ki. İnşallah hamilesinizdir stres olmayın❤️