Belki suni sancı için 40 haftayı bekler doktor yada kendinden gelmesini isteyebilir benimde 39+1 bugün alttan muayene oldum doktor bakalım açılma varmı istersen dedi bakalım dedim bende acilmam yokmuş daha sancılarım çıkmadı nst de bekliyoeum bende öyle gelsin diye