Deletedmom_110 Aşkolar anne kartı diye bişey varmış bilenler vardır bende çıkartmak istiyorum nasıl olacak bilen biri aydınlatsın beni🫠
elifsen İstanbuldaki uygulamadan mı bahsediyorsun? 4 yaşa kadar çocuğu olan annelere ücretsiz İstanbul kart veriyorlar
Deletedmom_110 elifsen evet canım ondan bahsediyorum dün bir arkadasimla konustım onda varmış bende alayım diyorum nasıl oluyor bilgin var mı🌸
Deletedmom_110 Toplu taşıma aslında kullanan biri değilim eşim işteyken taksiyle gidip geliyorum heryere ama bazen ihtiyaçta olabiliyo kullanırım kalsın diyorum 🌸
surfermom Deletedmom_110 ay ben her gün 4 aktarma ile işe gidiyorum, bu kart benim için harika olacak 🥰🙏🏻🤲
gamzosgamzos Deletedmom_110 ben internet üzerinden başvuru yapmıştım eve kargo ile geldi 2 senedir kullanıyorum ☺
Meryeminannesi20 Deletedmom_110 kesinlikle lazım olur bencede bulunsun bende çıkarttım iki senedir kullanıyorum acil durumlarda v.s
elifsen Deletedmom_110 internettende başvuru yapabilirsin ya da instambul kart başvuru noktalarından da yapabilirsin
surfermom Deletedmom_110 şu anda öğrenci kart kullanıyorum hamileyim ama bu kartım da bitecekti ve tama geçmem gerekecekti. Allah nasip eder bebeğimi kucağıma alırsam hemen başvuracağım anne karta 🙏🏻